Share Week 2014

Ojej!! I bym zapomniała!! Ale jest 22.10 więc jeszcze mam szanse. O co chodzi? Już piszę. Krótko się interesuję blogosferą, bo jakieś 2-4 ...

Ojej!! I bym zapomniała!! Ale jest 22.10 więc jeszcze mam szanse. O co chodzi? Już piszę.

Krótko się interesuję blogosferą, bo jakieś 2-4 miesiące. Za to dość intensywnie. Z dnia na dzień wydłuża się moja lista czytanych blogów.
No i w tej krótkiej "karierze" trafiłam na Andrzeja Tucholskiego i Jego blog jestkultura.pl. Otóż jest On autorem inicjatywy pt. Share Week, która polega na dzieleniu się adresami ciekawych blogów.

Przechodzę więc szybciutko do meritum i oto moja lista polecanych blogów:

  1. Malvina Pe - celne pióro, dziewczyna z jajami, chciałabym kiedyś pisać tak jak Ona. Czyta się Ją lekko i przyjemnie ale czasem potrafi "dowalić" tekstem po przeczytaniu którego ciężko wrócić do rzeczywistości.
  2. Życie jest piękne - autorem jest Michał Maj. Przesympatyczny człowiek, optymistycznie nastawiony do życia. Swoją postawą zarażający innych.
  3. Addicted To Passion - Śliczny Rudzielec (chyba się nie obrazi za Rudzielca bo to jeden z Jej wielu atutów) uzależniony od podróży i mody. Piękne zdjęcia, relacje z różnych stron świata i Jej spojrzenie na modę.
  4. Jak oszczędzać pieniądze - Michał, laureat nagrody Blog Roku 2013 w kategorii "Profesjonalne i firmowe", "Najbardziej inspirujący blog roku 2013", "Wyróżnienie główne blog roku 2013" W dość prosty i zrozumiały sposób pokazuje jak można zarabiać i oszczędzać pieniądze.
  5.  Last not least.. mimo że to nie jest blog sensu stricto ale chciałam polecić stronę mojego partnera Neurobiznes. Poznacie tam ciekawostki dotyczące naszego mózgu, inspirujące historię, i biznesowe wskazówki praktyczne. I polecam nie dlatego, że jesteśmy parą, tylko szanuję Daniela jako wysokiej klasy specjalistę w swojej dziedzinie. Lada dzień w sieci pojawi się blog a strona na FB stanie się  jego "fanpejdżem"
W przyszłym roku moja lista się na pewno wydłuży. Na razie polecam zapoznać się z powyższymi stronami :-)

Podobne posty

1 komentarze

  1. No proszę jak miło :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Rudzielec z Addicted to Passion :)

    OdpowiedzUsuń